Solsolsol och jag är ledig

Gårdagen bestod av sovmorgon, långpromenad i solen, muffinsbak och bio. Allt tillsammans med min andra halva (sambo), förstås :)
Bion vi såg var Water for elephants, med Robert Pattinson och Reese Witherspoon i rollerna, och det var en riktigt bra film tycker jag... fin! Se den.

Idag startade jag med ett träningspass på SATS och sen har jag mest bara tagit det lungt, ätit scones som älskling var gullig och hade bakat, suttit på balkonen och läst en stund b.l.a. Underbart väder ute idag med ju!

Är sjukt shoppingsugen, men jag är i princip pank och får inte lön förrän den 28:e, efter påsk. Det suger. Detta är bland annat vad som står på min alldeles för långa önskelista just nu:


Ny vårjacka (inte nödvändigtvis en trenchcoat), nya solbrillor, hårvax från Waterclouds, bodyscrub och bodylotion från The Body Shop, mineralfoundation från Id BareMinerals, solkräm. Hårfärg, ett par nya träningsskor och Linkin Park-biljetter (som jag ännu inte haft råd med/fått tummen ur än att köpa) måste jag också införskaffa, någon gång den närmsta tiden.. Plus lite saker från IKEA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0