Långledigt

Jag har påsklov ^^
Sa till min chef att jag var tvungen att vara ledig mellan skärtorsdagen och påskafton eftersom jag är i Värmland då, men sen fick jag tydligen ledigt hela veckan. Hihi..

Var till gymmet en sväng idag och körde ett CorePulse-pass, det var svettigt och skönt. Käkade frukost när jag kom hem, duschade, satte på mig mjukisbrallor och la mig i soffan med senaste numret av Fitness Magazine. :) Gött! Nu börjar det dra ihop sig till lunch, så ska snart gå och kika vad vi har i kylskåpet som man kan göra något vettigt av.

Ikväll är det telefonkonferens igen om sista kapitlet i basmedicin-kursen, sen är det bara att plugga på allt som fan inför slutprovet den 22 maj. Yey. Det är väl delvis det jag kommer få sysselsätta mig med under min lediga vecka, förutom Värmlands-trippen och lite städning/flytt av grejer från lägenheten till förrådet som vi fått tillgång till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0