Jobbjobbjobb

Fick mitt nya jobbschema för ett par dagar sen och det verkar som om påsklovet jag fick verkligen var meningen som en uppladdning inför det som komma skall.... Trodde att jag skulle jobba onsdag-lördag denna veckan, men det visar sig att jag ska jobba ända till och med måndag. Sex dagar i streck alltså...! Puh. Sen fem dagar i veckan fram till juni - förlagt så att jag är ledig två dagar mitt i veckan istället för på helgen vilket ju är lite trist, men det är bara att tacka och ta emot för alla timmar jag får just nu eftersom jag behöver pengarna..

Idag fick jag i alla fall äntligen min lön för förra månaden, och det var faktiskt mer än vad jag trott, så nu har jag införskaffat den där Linkin Park-biljetten som jag tänkt köpa i flera månader :) tog även en promenad till Täby Centrum förut och inhandlade en ny mineralfoundation, lite nya dusch/hudvårdsprodukter och hårfärg.

Nu ska jag nog bara lägga mig i soffan ett tag, eller sätta mig på balkongen, kanske läsa lite eller göra något annat mindre ansträngande fram tills det är dags att dra iväg och jobba igen. Kanske ska väcka Mattias också så att jag hinner umgås i alla fall en liten stund med honom idag, vore ju trevligt.. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0