Måndag

Hela min helg, torsdag-söndag, har i princip bestått av jobb, så inget roligt att uppdatera om där alltså.

Idag var jag ledig, fast var tvungen att gå upp och åka och lämna vår lilla kissekatt hos vetrinären kl 07.50. Hon skulle kastreras nämligen. Det gick bra, hon var helt groggy och lite nere när vi hämtade henne på eftermiddagen men nu springer hon runt och är helt normal igen. :)

Ikväll har det bara varit jag och Broccoli (katten) hemma, då Mattias är och repar.
Har passat på att baka lite bröd och laga en god lins-och tomatsoppa (hittade detta receptet för ett tag sedan och har gjort det två gånger nu, jättebra om man vill äta vegetariskt någon gång då och då. billigt är det också).

Imorgon kväll vankas jobb igen, får se om jag hinner en sväng till gymmet innan också, eller drar ut och springer lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0