Fullt upp

Oj nu har jag inte skrivit något på en vecka. Men så har jag knappt haft en minut över att sitta vid datorn heller.

I torsdags kom mina föräldrar till Sthlm, jag fixade så jag fick sluta lite tidigare på jobbet så jag och Mattias kunde gå på Grönan med dem på kvällen, det var trevligt.
Sen på fredagen, min lediga dag, blev det en mini-roadtrip ut till skärgården - först till Blidö för att äta lunch och träffa Mattias mamma, sen vidare till Lögla för middag med Mattias pappa och co. Det var första gången våra föräldrar träffades, men det gick bra och blev en väldigt mysig dag faktiskt! :)

Lördag var det dags för jobb för mig igen, mina föräldrar åkte med ut till Vaxholm på förmiddagen och åt på Bistron där jag jobbade. Sen for de vidare på en kryssning till Tallinn, jag fortsatte jobba hela helgen och nu har de precis varit här en sväng innan hemfärden till Karlstad för att lämna lite fina grejer de köpt till mig och Mattias.

Idag är jag ledig, och ska snart ner till tvättstugan och tvätta lite.. Sen bara försöka ta de lungt, får se om det kanske blir en tripp ner till Hallunda (?) för att träffa Linda ikväll. Vore lite trevligt!


Kommentarer
Postat av: Lena Karlsson

Hej och tack för trevliga dagar!



Vi hade verkligen trevligt hos er och när vi träffade Mattias mamma på Blid ö och han pappa med familj på Lögla (hette det så...)Hälsa dem och tacka för god mat och trevligt sällskap!



Hoppas att "godsakerna" från Tallin kan komma väl till pass.

Jag vet att du inte kan njuta av en helledig dag i dag heller , tvättstugan , men sån´t måste göras....



ha de gôtt .

Kram mamma och pappa

2011-08-08 @ 15:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0