Hej höst?

Ooups, nu har jag varit dålig på att skriva igen.
Skyller (som vanligt...) på att jag jobbat så mycket...!

Nu dom närmsta två veckorna kommer jag dock vara ledig största delen av tiden, pga att bistron (ena restaurangen som min chef äger, som bara har öppet på sommaren) fått stänga igen tidigare än planerat.. Lite synd men samtidigt lite skönt. Då hinner jag i alla fall göra alla dom där sakerna som jag aldrig orkat med när jag bara varit ledig en dag i sträck :)

Idag har vi t.ex. storstädat hela lägenheten, jag och Mattias, så nu är den skinande ren! Till och med innanför skåpluckorna i badrummet ;P har inte rensat där sen jag flyttade hit haha, så det var på tiden. Tror jag slängde bort mer än hälften av allt smink och alla skönhetsprodukter jag äger!

Förövrigt så känns det som om hösten är på ingång, kanske mest för att det är dåligt väder och har varit hela veckan. Men ändå.. Vi redan är i mitten av augusti, vart tog sommaren vägen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0