Vadskamanhittapå

Lagom seg har jag varit hela denna söndag..
Jobbade igår till stängning, kanske är därför, I dont know.

Nu börjar energin komma tillbaks, men det är liksom lite för sent för att hitta på något. :P
Mattias är och repar också. Kanske ska passa på att göra lite manikyr/pedikyr/ansiktsmask på mig själv - ja, det låter som en bra idé :)

Är ledig hela dagen imorgon också, då tänkte jag hinna med lite mer än vad jag gjort idag. Har tvättid 13-15, sen ska jag nog försöka komma iväg till gymmet. Har varit riktig dålig på det där med träning på sistone, fy! Skyller lite på att SATS schema under sommaren är sämst... När yoga-, -bodybalance och corepulsepassen kommer tillbaks på normala tider igen, dåå jävlar ;)

Sen när lönen kommer också ska jag nog ta en sväng till stadium/intersport/team sportia och kolla om dom har några bra inlines-tillbehör, mamma och pappa tog med mina gamla inlines sist de var här och jag är lite sugen på att testa dom! Men vågar inte förrän jag har ordentliga skydd :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0