1 december

Tänk att det är december nu, det känns inte direkt som det... Och det känns heller inte som att julen som närmar sig är min tredje jul som Stockholmsbo?! Tiden går fort alltså.

Känner mig ändå ganska lugn inför julen i år, handlade min första julklapp igår och vet i alla fall ungefär vad jag ska hitta på till alla andra :) Sen ser mitt jobbschema rätt bra ut framöver också, jobbar 3-4 dagar i veckan, så det är så jag klarar mig ekonomiskt men ändå har rätt mycket fritid! Just the way I like it.

Nu tror jag att jag ska kolla första avsnittet av julkalendern på TV som jag tror börjar snart, sen blir det en lugn kväll, är sjukt trött då jag sovit dåligt inatt och gick upp kl 8 idag för att öppna på jobbet och jobba lunchen (kl 8 är jättetidigt för mig, måste vända rätt på dygnet...!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0