Nyårslistan 2011

Gör ju den här listan varje år, hehe, så vi kör en i år med ;)
Gott nytt!!



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jao, jag har b.la. jobbat med något jag inte direkt jobbat med innan

Har du några nyårslöften?
Sluta bita på naglarna som jag alltid lovar....

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej. Däremot kommer någon bli det nästa år... :)

Vilka länder besökte du?

Förenade Arabemiraten, Oman och Turkiet




Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Inga specifika datum direkt tror jag, kommer mest minnas resorna

Vad var din största framgång 2011?
Att jag kom fram till vad jag vill utbilda mig till, kanske.

Största misstaget?

Gjorde jag några misstag så har jag glömt/förträngt dem, hehe..

Bästa köpet?
Nya bilen kanske (räknar det som mitt köp också även om Mattias stod för den hehe...)

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat gissar jag på

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svarar som jag brukar - min familj, pojkvän och nära vänner som alltid gör mig glad. Sen att få uppskattning på jobbet gjorde mig glad ibland också förstås.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Många... Men Linkin Parks låtar live i Globen i juni kommer jag nog minnas bäst 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ungefär samma tror jag.

Vad önskar du att du gjort mer?
Hmm, tränat.. och kanske varit ärligare mot vissa och sagt vad jag tyckt och tänkt...

Blev du kär i år?
Var redan kär när året började och är fortfarande kär i samma person :)

Favoritprogram på TV?
Masterchef Sverige tyckte jag nog var ett av de bästa nya programmen på TV, men jag vet inte. Svårt.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jobbade, det var typ andra dagen på mitt nya jobb.

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Mer pengar hade ju inte skadat... Och kanske mer struktur i vardagen, har jobbat så konstiga tider och vänt dygnet fram och tillbaka = varit trött ofta.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Samma som tidigare år

Vem saknade du?
Min familj ibland och vissa vänner som jag inte kan träffa så ofta.

Den bästa nya personen du träffade?
Zlatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0