Rean

Idag har jag varit på mellandagsrean i Täby centrum. Hittade som vanligt typ ingenting, det enda jag köpte var två basiclinnen (rea) och ett par jeans (icke rea). Och lite espressokaffe. Ibland blir jag så trött på mig själv när jag är och shoppar, är sjuukt kräsen när det gäller kläder. Det är väl iofs ganska bra egentligen... men lite jobbigt när man faktiskt behöver vissa saker och inte hittar något man vill ha, och går runt i 2-3 timmar i onödan. :P

Jaja, testade mina färgade linser också för första gången idag. Syns knappt någon skillnad eftersom linserna var hasselnötsbruna/ljusbruna och jag har gröna ögon. Men fick lite fina guldstänk i alla fall.. :)



Är förövrigt i stort behov av en klippning.... och sol.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga linser. Kanske tur att de inte var mörkbruna. Dina ögon ser helt naturliga ut. Jättefint!



På rea hittar man aldrig något, tyvärr.

/Lilla mor

2011-12-29 @ 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0