Hundratrettiosjutusen

Inatt drömde jag att jag tappade glas på en kollega på jobbet så att hon började blöda, och jag fick hundratrettiosjutusen kronor i böter. Haha, undrar vad det kan betyda? Eftersom jag vet att drömmar ofta betyder det motsatta (och för att vara lite positiv) så tolkar jag det som att min ekonomi kommer gå uppåt ^^ vi kan ju hoppas att det är så i alla fall!

Idag är det torsdag och under veckan som gått hittills har jag fått mycket gjort tycker jag - jag har pluggat, städat lägenheten (med lite hjälp av sambo), tvättat (eller ja jag håller på just nu), varit på badhuset och varit på gymmet tre gånger. Imorgon blir det bara en slappardag och en myskväll (fredagkvällar är lite heliga här eftersom det är enda gången på veckan som Mattias är ledig), på lördag ska jag jobba hela dagen och på söndag..... så är det faktiskt min 21-årsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0