Solsken

Efter att ha sovit dåligt i typ fyra timmar igår natt så åkte jag iväg för att jobba i Sportbaren i elva och en halv timme. Det var lite segt... Visste inte att jag skulle jobba så många timmar, min chef hade glömt att säga det, men det var väl kanske tur annars hade jag gett upp innan jag kommit dit haha. Det gick i alla fall bra och var lika roligt som sist, mina arbetskamrater är jättesköna och de flesta gästerna jättegulliga. Den sista gästen igår, som tydligen var präst, sa när jag skulle lämna tillbaks växeln "nejdu behåll den, så kan du köpa en ros från mig för det till ditt bröllop!". Haha, jag åkte hem med ett leende på läpparna iaf... Sen däckade jag skönt så fort jag la huvudet på kudden.

Idag ska jag plugga och träna, eller jag får se om jag åker iväg till gymmet eller om det blir en promenad istället, det är ju så härligt väder ute. :) Får dåligt samvete av att sitta inne när det är soligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0