Friiiiiday

Så vart det fredag och helg igen.
Veckan som gått hittills har väl bestått av ungefär det som veckorna brukar bestå av för mig just nu - mestadels plugg och träning. Har även hunnit förbi optikern och kollat synen igen, den hade tydligen inte förändrats något den här gången heller. Jag tror varenda gång jag går dit att den har blivit sämre, men icke... Och det är ju bra!

Har även unnat mig själv lite födelsedagspresenter (när man är "vuxen" och inte har någon släkt i närheten som kommer med paket längre så får man faktiskt göra det), skickade dels efter två härliga teer från tefrossa.se och sen ett par rea-böcker från Bokus. :)



Denna fredagskväll blir nog ganska lugn, precis som de flesta fredagskvällarna på sistone, för imorgon är det dags för mig att jobba igen. Wie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0