Wiho

Min lärobok till Basmedicinkursen har kommit (det är för övrigt den största läroboken jag sett, typ) så jag har äntligen börjat komma igång med kursen lite, den verkar väldigt intressant men ganska svår. Jag lär ha att göra fram till maj kan jag ju säga. Men det känns bra! :) Jag gillar ju att ha mycket att göra, i alla fall när jag får göra saker jag tycker är roligt.

Imorgon ska jag få jobba lite också! Wiho. Bara tre timmar dock, men det är bättre än inget. Sen ska jag möta min bror inne i stan på eftermiddagen, han ska på anställningsintervju där och sen ska han sova över hos oss. Blir trevligt :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen har jag rätt mycket jag måste hinna fixa idag, så ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0