Schleten

Fick gå hem tidigt från jobbet idag (eller ja, "tidigt", jag jobbade knappt 7 timmar istället för typ 11-12 som det brukar bli), för jag kände mig inte helt hundra. Snuvig och allmänt hängig och trött.. Har bara velat gråta hela dagen typ, utan anledning egentligen. 

Så det är faktiskt ganska skönt att Mattias är och repar just nu, för jag jag behöver nog en liten stund för mig själv. Ska strax ta ett fotbad tänkte jag och en skön dusch med peeling osv - mår nästan lite bättre bara av att tänka på det ;) Imorgon är jag ledig också, weey, ber till Gud om lite sol (helst från klarblå himmel så man faktiskt kan sola ordentligt också). Vill helst inte vara blekare i slutet av sommaren än vad jag var innan liksom....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0