Äkta vänskap

Befinner mig på Hammarö just nu, kom hit i lördags och åker hem imorgon igen.
Igår fick jag umgås med min älsta och bästa vän Malin igen för första gången på typ nästan ett år, det var väldigt trevligt! Har knappt ens pratat med varann på ett år heller, men ändå var allt precis som vanligt när vi sågs. Det är så man vet att det är äkta vänskap ;) Hoppas dock att det inte dröjer lika lång tid tills vi ses igen.

Just nu är jag ensam hemma i huset, medan mina föräldrar jobbar.
Ska möta upp mamma i stan sen vid fem när hon slutat, och följa med henne på ett step-pass. Ska bli kul faktiskt, fast en utmaning för min kondition som inte blivit tränad på väldigt länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0