Nyfixade fötter.  Har precis varit på fotv...

img_8795 (MMS)

Nyfixade fötter.  Har precis varit på fotvårdsbehandling, mina fötter känns väldigt fräscha just nu :) jag gick till Skönhetsborgen på Östermalm, aldrig varit där förut men det var bra! De kanske borde utfört behandlingen i lite mer avslappnad miljö, det fanns ingen musik, man hörde folk gå och prata och telefonen ringa ibland osv... Men själva behandlingen var bra och personalen trevlig! Man borde ta hand om fötterna lite bättre inser jag nu.. Köpte med mig en fet, bra kräm hem i alla fall, sen fick jag med mig lite fynd från rean på stan också... Hehe.  Nu blir det hem och äta något och mysa med Mattias innan jag lämnar honom ensam i två dagar!  /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0