Terapi

Linkin Park i tisdags.... var grymt.
Jag kan iofs inte påstå att de är världens bästa liveband - det hade jag inte förväntat mig heller - men eftersom jag har lyssnat på dem sen jag var 13 har jag ganska många minnen förknippade med deras låtar och det var en cool känsla att äntligen få se och höra dem live. Grät till och med en skvätt, haha, det blev lite som terapi för mig nästan... :P



I onsdags och igår jobbade jag, och idag är jag ledig. Ska passa på att fixa lite småsaker under dagen, typ hämta ut två paket i Täby Centrum (ett av paketen har jag ingen aning om vad det är, så det blir spännande...!) och handla, ev tvätta lite också, och sen ikväll blir det bara till att ta de lungt tror jag. Jobbar imorgon och fram till och med tisdag - sen går jag på semester!! :D wiiih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0