Semester

Jag fick visst semester ett par dagar tidigare, pga av det dåliga vädret.
Inte så bra för ekonomin, men det är ganska mysigt att bara kunna ligga hemma och kolla på film och dricka te när det åskar och regnet öser ner.
Imorgon har jag en fotvårdsbehandling inbokad, ska bli såå skönt! Mina fötter har fått ta mycket stryk av att jag jobbat så mycket på sistone, så jag tycker att de förtjänar det. Ska nog passa på att gå en sväng på stan också, och tvätta och kanske göra en packlista/börja packa lite smått. Jag åker till Hammarö på torsdag för att lämna av katten hos mina föräldrar, stannar där till på lördag förmiddag och sen bär det av vidare därifrån direkt till Turkiet i princip! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0