Glad tröttis

Nu är det bestämt att jag kommer börja plugga igen på heltid till hösten! Wiie.

Var på besök på Elisabethskolan (hudterapeutskola, som jag fick reda på för ett tag sen är hundra gånger bättre än Axelsons som jag först tänkte söka till) här i Stockholm i tisdags. De baserar sina intag på personliga intervjuer så jag var där och pratade lite med rektorn som även visade mig runt och så. Jag blev helt såld och idag fick jag hem papprena om att de vill erbjuda mig en plats till kursstarten i oktober. Så nu återstår bara att skriva på och skicka in dem så är det klarrrrt! Känns bra. :D

Annars så ska jag snart iväg och jobba igen, har jobbat fyra dagar (kvällar) i rad nu, fem med idag. Sen är jag ledig imorgon och på lördag, lär ligga och vara död typ 48 timmar i sträck då. Haha.. jag är inte van vid att jobba så här mycket längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0