Orättvist

Aaaaaargh! Vad sur jag blir... Fick reda på att jag måste betala tillbaka på skatten i år. Jag tycker det är orättvist, jag tycker att jag betalar så jäkla mycket skatt men får ALDRIG tillbaka några pengar, medan det känns som om alla andra alltid får tillbaks massor :( Jag tjänar liksom inte alls mycket, jag har fan inte råd med detta. GAH! Ah skitsamma, det löser sig...

Har varit på ett CorePulse-pass på SATS idag, det var skönt. Körde totalt slut på mig själv.
Nu ska jag bara slappa i ett par timmar, sen är det telefonkonferens kl 18 ikväll ang det senaste kapitlet vi läst i basmedicikursen. När hemuppgiften till detta kapitlet är klart är det bara en hemuppgift kvar innan examen. Tiden går fort när man har roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0