Puh

Ojojoj vilken helg jag haft.
I lördags hängde jag med Linda ut, vi skulle ha en liten "gamla minnen i Stockholm-kväll" hade vi tänkt och det blev det minsann, en lyckad sådan också! Men mina planer om att jag skulle komma hem i säng hyfsat tidigt, eftersom det stod jobb på schemat på söndagen, blev inte riktigt som så. Det var rätt jobbigt att gå upp ur sängen på morgonen, och när jag kom dit blev det inte lättare....

Först var det asmycket att städa efter lördagskvällen, sen stormade det in 24 innebandykillar en kvart innan öppning, som tydligen bokat bord. Sen efter öppning tog det typ två sekunder innan hela uteserveringen var smockfull, eftersom det var kanonväder ute. Och de två som skulle jobbat tillsammans med mig dök inte upp. Kaoskaoskaos! De kom i alla fall till slut, typ två timmar försent, och det ordnade upp sig lite, men fyfan vilken dag alltså.

Är i alla fall ledig tre dagar i rad nu (förutom att jag måste plugga men det behöver jag i alla fall inte gå utanför dörren för), så idag fick jag sova ut ordentligt vilket var jäkligt skönt. Har hunnit plugga lite och sen tagit en lång välförtjänt dusch med peeling och hela fadderuttan.

Nu ska jag äta något litet tror jag, sen fortsätta glida runt i mjukisbyxor och vänta på att Mattias kommer hem så vi kan kolla på nån serie eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0