Lugnet före stormen

I lördags var jag på födelsedagsfest hos Eleonor i Orminge, det var trevligt. Följde med Susanne (som jag släpat med mig dit) hem sedan och sov där. Igår när jag kom hem igen vart jag ganska sliten, så jag och Mattias hade en lugn och skön eftermiddag/kväll med tacos, glass, sista avsnitten av Dexter säsong 1 och Solsidan. :)

Nu är det ny vecka och den blir hyfsat intensiv då jag har en hemuppgift som ska lämnas in, jobbar torsdag och söndag och är i Värmland fredag-lördag. Sen från och med nästa vecka kommer jag börja jobba 3-4 dagar i Sportbaren fram till sommaren som blir ännu mer intensiv - så jag njuter lite av lugnet före stormen just nu, kan man säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0