En helg på Axelsons

Igår hade vi som läser Basmedicin steg 1 vår obligatoriska praktiska dag på Axelsons Gymnastiska Institut.
Var där kl 9-16 och gick igenom lite patientfall, undersökningstekniker och LABC/första hjälpen. Det var ganska lärorikt. Men jäklar vad trött jag var när jag kom hem..! Är ju inte van att gå upp kl 7 liksom, haha. Så gick direkt och la mig i sängen och somnade i nån timme, vaknade sen av att Mattias skulle iväg till en kompis och då gick jag upp och köpte en pizza till mig själv som jag käkade framför TV:n, tog det allmänt lungt resten av kvällen innan jag gick och la mig igen.

Idag var jag uppe lika tidigt och på skolan igen kl 9 för att skriva slutprovet. Jag trodde att provet skulle vara mycket större eftersom vi hade tre timmar på oss, men jag var klar redan kl 10. Först av allihopa kilade jag därifrån, hyfsat nöjd med min insats. Jag lär få godkänt i alla fall :)
Gick en runda på stan innan jag åkte hem, har käkat lite och nu ska jag slänga in en tvätt och sen dra till gymmet en sväng och köra lite core!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0