Maj

Nu har jag jobbat fem dagar i rad, ska iväg om några timmar igen och köra sista passet innan jag får vara ledig i en dag. Puh, men är i alla fall inte så utmattad (än i alla fall) som jag trodde att jag skulle vara. Dock har jag fått lite ont i ryggen, så jag funderar på om jag ska försöka hinna med och träna lite innan jag drar iväg sen. Eller om jag gör det imorgon, vi får se... Måste hinna plugga också.

I lördags var det valborg och jag hade tur och fick sluta redan vid halv fyra, så jag och Mattias fick en mysig kväll för oss själva. Funderade först på att åka in till stan och käka och se på majbrasa osvt, men så bestämde vi oss för att dra fram grillen här hemma istället. Kändes som att det var ett bra val, mycket billigare i alla fall, och man slapp alla fulla människor... :P

Imorgon ska vi ha städdag här hemma, och så blir det kanske en sväng till Plantagen eller något liknande för att inhandla lite nya grejor till balkongen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0