Pluggjobbpluggjobb

Fy vad trött jag är. Jobbade elva timmar igår, trodde att jag skulle få gå hem vid 17-18 tiden då jag var där redan vid 10 för att ha hand om lunchen, men dök det upp någon som avlöste mig? Nope, självklart inte... Så fick stanna till stängning ändå. Var iofs bra att få ihop några extra timmar eftersom jag inte jobbar något i helgen, men. Blir lite irriterad när folk inte kan läsa schemat, det är inte första gången något sådant händer.

Ajja.

Tvingade upp mig själv imorse och var på gymmet kl 10 och körde BodyBalance i alla fall, känns bra såhär efteråt. Sen har jag pluggat lite och ska återgå till det nu, innan det är dags att fixa iordning något att äta och dra till jobbet igen. (det ska bli sååå skönt när denna veckan är över, och jag slipper plugga varenda ledig stund typ!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0