Det blir bättre

Jag har i princip bott på jobbet sen i torsdags, därför har jag inte hunnit blogga något - sorry.
Vågar knappt räkna förra veckans arbetstimmar alltså, det slog veckan innan med marginal kan jag ju säga... Och den veckan jobbade jag mer än 40 timmar. Så mina fötter och min hjärna och typ hela min kropp är helt slut just nu. Men jag lever!

Denna veckan är jag ledig tisdag, onsdag och lördag i alla fall. Och schemat efter det ser mycket bättre ut då det kommer in fler sommarjobbare osv. Så förhoppningsvis går min blogg från världens tråkigaste till lite mer intressant då... ;P (har förövrigt lite planer på att göra om den lite, med mer inriktning på hälsa/skönhet eftersom jag ska bli hudterapeut, men det blir nog till hösten isf)

Nu är det faktiskt bara ca tre veckor kvar tills jag går på semester också, och 26 dagar kvar till Turkiet! Wiie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0