Allhelgonaafton

Nu har min kära pojkvän åkt iväg för att spela in låtar med bandet, och lämnat mig ensam här hemma i två dagar. Jag är fortfarande inte van vid att vara själv hemma, så jag vetetusan hur detta ska gå, haha.. Nerå, lite skönt är det också att kunna göra precis vad man vill!

Han var i alla fall snäll förut och laddade hem Sex and the city 2 till mig, så det och Värsta pojkvänsakademin på Tv3play ska jag sysselsätta mig med ikväll tänkte jag, tillsammans med lite vin och chips :) Sen blir det nog läggdags relativt tidigt, då jag sovit väldigt lite inatt och vaknade på toook för tidigt imorse pga av byggnadsarbetarna i huset... (schysst iofs att de förmodligen vände lite rätt på mitt dygn i alla fall).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0