Söndag

Ensam hemma-tid lönar sig ibland, jag har fått otroligt mycket gjort denna helgen! Städat, tvättat, bakat två sorts bröd, haft lite hemma-spa, kollat på tjejfilm och program som Mattias aldrig vill se osvosv... :P

Idag har jag även varit iväg en sväng till Nacka för att träffa en gammal vän från Hammarö, hon och hennes pojkvän var där för att delta i en danstävling. Det var riktigt roligt, både att titta på tävlingen (de vann också!) och att få träffa dem, det var väldigt länge sen sist och jag hoppas att det inte dröjer lika länge tills nästa gång.

Nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen och hoppas på att Mattias inte kommer hem alltför sent... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0