Måndag

Så var det ny vecka igen. Jag kickade igång min med ett svettigt corepulse-pass, känns bra!
Upptäckte när jag kollade Swedbank nyss att min lön har kommit in också, perfekt, då kan vi åka och handla sen när Mattias vaknar. Vårt kylskåp ekar verkligen tomt just nu.

Annars har jag inga direkta planer för dagen, Mattias ska repa sen ikväll så jag blir hemma själv, passar iofs bra för då kan jag nörda framför TV:n och Ensam mamma söker :P baka bröd ska jag nog försöka hinna med också tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du något gott recept på bröd? Vad brukar du baka?

Jag tycker det är gott med pumpa kärnor el. solrosfrön i bröd.

/Mamma

2011-10-24 @ 19:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0