Sun(ny)day

Godmorgon!
Eller god eftermiddag, säger man väl kanske. Men det är typ morgon för mig då jag sov lite väl länge idag, hehe...
Kom hem vid halv tolv igår efter att ha jobbat hela dagen och försökte sedan hålla mig vaken fram tills Mattias skulle iväg och jobba natt vid två, typ. Då blir man rätt trött. Men det är så tråkigt när vi går om varandra och inte hinner ses på hela dagen!

Hur som helst.. Vad tycker ni om min nya bloggdesign? :) Ska väl byta ut bilderna så småningom kanske, hade inte så många passande på datorn för tillfället, men nu ser det i alla fall lite roligare ut än innan. Kommer börja skriva lite mer om skönhet & hälsa också, som ju är ett av mina stora intressen, så ge gärna förslag i kommentarfältet om det är något speciellt ni vill läsa om! :)

Kommentarer
Postat av: Matty

Jättefint :) Du är så duktig, älskling.

Min enda kritik är att du borde ha kvar din gamla signatur.

Puss

2011-10-18 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0