Vackert

Stockholm en solig höstdag är nog något av det vackraste.
Det är såna här dagar då man önskar att man hade en digital systemkamera, skulle kunna ta en massa fina bilder, just nu är det den finaste perioden på året tycker jag (i alla fall när det är sol). Tyvärr varar den inte så länge, så bäst att ta vara på tiden och vara ute så mycket man kan!

Har varit i stan en sväng idag och gjort ett litet ärende, nu är jag hemma och tar det lungt en stund innan jag åker vidare till jobbet. Har en ganska konstig jobbvecka denna veckan, jobbar varannan dag. Det är både bra och dåligt, man hinner vila upp sig mellan passen men samtidigt kan man aldrig slappna av helt och hållet.. Men efter mitt pass på lördag är jag ledig i hela fyra dagar, wiho! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0