Världen är liten

Intressant arbetsdag idag.
Först kommer en av kockarna på jobbet från ingenstans och hämtar upp mig vid busshållplatsen (han bor åt helt andra hållet och kom ifrån stan så jag fattade ingenting, yrvaken som jag var också. Tydligen hade han varit och tränat i stan iaf så det var därför). Sen när vi kommer till Vaxholm så är det avspärrat runt Apoteket (precis bredvid restaurangen där jag jobbar) pga att några har brutit sig in och lagt en sprängladdning där (!). Inget sprängdes i alla fall, som tur var...
Sen på lunchen kom det några gäster från lilla Hammarö som jag kände igen från min gamla grundskola, som kände igen mig med. Världen är liten alltså.

Nu ska jag hem och se om Mattias är vaken och sugen på att ta en joggingrunda. Förkylningen jag kände av i helgen bröt aldrig ut, skönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0