Vintertid

Idag drar vi tillbaks klockan en timme igen. Jag har verkligen aldrig fattat vitsen med det där.. Och jag gillar inte att det kommer bli mörkt typ klockan fyra på eftermiddagarna, det är bara sjukt wierd tycker jag att hålla på och försöka ändra på hur naturen fungerar. Men men! That's what I think.

Är ledig idag, och kommer vara ensam hemma största delen av tiden. Ska nog ta en promenad till Täby C och hämta ut två paket, sen får vi se vad som händer. Skulle egentligen vilja åka till gymmet, men Mattias kommer ha bilen och det är jobbigt att ta sig dit kollektivt, speciellt på en söndag. Och min cykel är trasig :/ Så vi får se hur det blir. Kommer i alla fall ha hela nästa vecka på mig att träna, då jag bara jobbar imorgon och sen är ledig ända fram tills nästa tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0