Another thursday

Igår var det typ som att hela min värld föll samman ett tag, men idag känns det lite bättre. Jag tror inte på Gud, men jag tror att någonstans finns det en mening med allt som händer, så det var väl kanske för det bästa som kursstarten blev inställd. Jag vet inte, men det blir säkert jättebra att börja plugga i januari med!

Har spenderat min lediga torsdag med att fixa saker, bland annat har jag och Mattias hjälpts åt att städa och sätta upp en hylla samt en sänglampa. Det var skönt att äntligen få gjort och blev jättebra!
Sen har vi varit en sväng på posten och lämnat in ännu ett paket (har fått 4 av 5 av mina klädesplagg sålda nu, yey! Tradera is the shit).

Resten av dagen ska jag nog bara ta de lungt tror jag, för imorgon och på lördag är det jobb som gäller och jag känner på mig att det kommer bli två riktiga helvetesdagar då det enligt vädret ska bli sol och typ 25 grader ute....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0