Poff! Två veckors väntan blev plötsligt tre månader

Jag fick en chock idag då jag öppnade ett mail från Elisabethskolan där det stod att min kursstart den 12 oktober är inställd. Jag vet fortfarande inte om jag ska skratta eller gråta.... HUR kan dom meddela två veckor innan kursstart att den inte blir av?! När orsaken också tydligen enligt mailet är att folk inte lyckats få banklån. Den andra delbetalningen skulle varit inne 12 september, hallå? Man söker väl lån i tid så man hinner få pengarna innan det är dags att betala?!

Just nu är jag bara jävligt tacksam för att jag redan bor i Stockholm och ännu inte har sagt upp mig helt från mitt jobb. Man får se det positiva i det... Då hinner jag i alla fall, kanske, förhoppningsvis, tjäna ihop en lite stadigare buffert innan jag börjar skolan i januari istället....


SUCK 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0