Regn

Sådär, då var man tillbaks i verkligheten igen efter tre dagars jobb.
Eftersom passen är så himla långa så blir man rätt isolerad från omvärlden, det är verkligen "jobba, hem och sova, jobba, sova".. Men nu har jag två dagar ledigt, skönt!

Sitter just nu och väntar på att några av mina auktioner på Tradera ska gå ut. Har fått bud på två jackor som jag säljer iaf, det är bra, även om det inte är för så mycket pengar så är det alltid något :) Sen får vi se vad som händer resten av dagen, hade egentligen tänkt gå ut och gå/springa i skogen men det är jättedåligt väder, så det kanske blir en lugn hemmadag/kväll istället med lite eget spa, film osv. Vi får se!

Nu är det ganska exakt en månad kvar tills jag börjar plugga också, yiihoo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0