Uppe med tuppen idag


Jag och Mattias som "simmar", haha. (tyvärr usel kvalitet på bilden, funkade inte att printscreena i spelet, gubbarna är faktiskt väldigt lika oss!)


Mattias laddade hem The Sims 3 åt mig igår, det var nog nästan ett misstag.. Jag har redan blivit beroende! Men det är i alla fall ett väldigt bra tidsfördriv när man inte har så mycket att göra på dagarna.

Fick nya schemat från jobbet igår, och jag jobbar ungefär två dagar i veckan nu i september. Ganska lite med andra ord. Som tur är jobbar man ju mellan 10-12 timmar oftast så det blir ju minst 50 % i alla fall, men ändå.. I need money! Har lite ångest över hur det kommer bli i höst, min utbildning kostar pengar och är inte studiemedelsberättigad (= fett orättvist, fattar inte varför det är så), dessutom är man i skolan 9-16 varje dag så det går inte att jobba så jättemycket extra. Jag antar att det löser sig, det gör det ju alltid, men just nu känns det lite jobbigt faktiskt.

Wellwell..

Idag gick jag upp 07.15. Minns inte när jag gick upp så tidigt senast! Jag har vänt totalfel på dygnet under sommaren och brukar gå upp vid 12-13-14 tiden annars, men idag kunde jag bara inte sova. Ganska skönt ändå, nu har jag verkligen hela dagen framför mig! Tänkte hinna röja lite i lägenheten och boka tvättid, sen iväg och träna vid halv sex ikväll. Eventuellt blir det en liten sväng till Täby centrum också, vi får se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0