Första salongsdagen

Golden Hits i lördags var trevligt! Även om jag och Mattias var dom enda under 40... haha. Men showen var bra, maten god, och det roligaste var nog när Mattias fick gå upp på scenen tillsammans med några andra som fyllde år och dansa fågeldansen ;P



Idag har vi haft vår första praktikdag i salongen tillsammans med våra "faddrar" på skolan. Vi fick gå med och titta lite, och om vi ville så fick vi testa på att göra någon behandling på kund. Jag testade att göra en frans-och brynfärg, det gick faktiskt bra :)

Imorgon har vi samma sak igen, slutar ca 18.30 och då ska jag åka direkt iväg och jobba... Känns väl sådär, är nog egentligen lite väl snällt av mig att ställa upp och jobba fyra gånger den här veckan, men jag är i alla fall ledig nästa måndag och tisdag så. Det kan vara värt pengarna.

Nu ska jag plugga lite och sen försöka somna i tid!

Kommentarer
Postat av: Originalet

Svar:

Det går nog lite olika åsikter om den saken :)

2012-04-24 @ 07:50:37
URL: http://originalet.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback