Inbrott i skolan

Usch jag har sovit så himla dåligt den här veckan, haft jättesvårt att somna på kvällarna, sen drömt konstigt och vaknat för tidigt på mornarna.. Det har nog mycket att göra med nervositeten inför att vi skulle ut i salong för första gången idag. Dock blev det inget med det, för när vi kom till skolan imorse så hade det varit inbrott! Hur typiskt?
Nu får vi vänta tills på måndag istället, tråkigt.

Den här veckan har i alla fall gått väldigt fort, imorgon är det redan fredag. Ska nog träffa en kompis efter skolan tror jag, sen blir det myskväll och på lördag ska jag och Mattias till Golden Hits och fira hans födelsedag. Ska bli kul! Och på söndag blir det jobb för min del. Så då är ni lite uppdaterade.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0