Sista dagen på påsklovet


Hemma igen efter ett par dagar i Värmland. Har hunnit bli lite firade av släkten (jag som fyllde år för typ två månader sen, hehe, och Mattias som fyller nästa helg), hälsat på min bästa vän och hennes kille + deras två veckor gamla bebis (så sööööt!), dansat + tränat core med mamma, ätit god mat osv...


Hann även sitta en stund på altanen och njuta av den härliga vårsolen (se bild, men ignorera mitt likbleka face)!
Hörde på nyheterna att det kommit 10 cm snö i Stockholm medan vi var borta, och mycket riktigt - precis när vi passerade Stockholms län-skylten så blev landskapet helt vitt! Sjukt! Det ligger fortfarande kvar en hel del snö, men det är i alla fall soligt ute.


Idag är sista dagen innan skolan drar igång igen, så jag ska försöka passa på att ta det så lungt som möjligt, kanske blir lite småplugg och ev en promenad, men inte så mycket mer. :) En vecka går jäkligt fort alltså! Trodde nästan att jag skulle bli rastlös av att vara ledig när jag har haft så fullt upp senaste tiden, men nu vore det skönt med en veckas lov till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0