Mobilinlägg från tunnelbanan

Nu har det gått mer än två veckor sen jag skadade knät. Smärtan är borta, men jag kan fortfarande inte sträcka på benet.. Det är frustrerande. Vill bara att det ska bli den 7:e september nu så att jag får reda på vad fan som har hänt - samtidigt som jag är lite rädd för att veta...

Jag försöker verkligen tänka positivt men just nu är det lite svårt. Var detta tvunget att hända just nu? Jag går min drömutbildning under ett år och då ska det självklart inträffa, inte förra året eller året innan när jag hade världens sämsta jobb som jag inte ens ville vara på ändå?

Usch nej, behövde bara ventilera lite och det hjälper faktiskt ganska mycket att skriva.

Nu ska jag till skolan och ha salong hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår verkligen din frustration!
Du går din drömutbildning och du passar helt fantastiskt bra i yrket. Det vet jag som har varit på salongen.
Men som du brukar säga, " det kunde har varit värre".
Ibland måste man tänka så. Allt kommer att ordna sig , du är en kämpe!
Mamma

2012-08-29 @ 18:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0