CIDESCO

Igår hade vi avslutning med diplomutdelning i skolan och sen middag med klassen. Jag klarade CIDESCO (internationella examen) också som jag gjorde i måndags. Var sååå himla nervös innan jag öppnade kuvertet, så det var en sån lättad att se att jag hade fått godkänt på både teorin och praktiska provet!
 
 
Jag har dock fortfarande inte riktigt landat och förstått att jag är helt klar nu...
Imorgon åker vi till Oman också och är där i tio dagar. Det ska, även om jag inte hunnit förbereda mig mentalt, i alla fall bli otroligt skönt att bara få komma iväg och smälta allting och ladda om batterierna igen! Kommer nog vara som en ny människa när vi kommer hem. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0