Ny vecka

Den här veckan måndag-onsdag är vi på Dermarome med skolan (ett stort företag som äger Elisabethskolan och är en agentur för alla produktmärken vi använder oss av) och lär oss om Decléor. Idag hade vi teori om produkterna hela dagen vilket var lite småsegt - speciellt eftersom jag haft konstant huvudvärksen jag vaknade imorse - men intressant. Imorgon ska vi dock mest ha praktiska övningar tror jag, lägga lite masker på varann och sånt :) Blir skönt.

Imorgon är det ju Alla hjärtans dag också, ska ni göra något?
Jag och Mattias tycker det är en lite överskattad dag så vi ska göra något som inte kostar, hehe, typ laga nån god mat och bara mysa lite :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att ni får en mysig alla hjärtans dag !

mamma & pappa

2012-02-14 @ 10:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0