Snart back on track

Äntligen börjar man känna sig som människa igen, efter fyra dagars konstant vila typ.
Jag tror faktiskt aldrig att jag haft influensa förut, i alla fall inte på så många år att jag minns det - och jag inser nu hur priviliglerad jag varit, för det har fan inte varit någon rolig upplevelse...! Jösses vad dåligt vi mått här hemma. (mest Mattias då kanske som åkte på mykoplasma också, stackarn!)


Jag är fortfarande förkyld, men febern och värken är borta så imorgon kan jag nog gå till skolan igen tror jag. Lite ipren och halstabletter så... :) Imorgon fyller jag faktiskt år också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja , det är nog bra om du missar så lite som möjligt i skolan................ Ipren är bra ! Hälsa Mattias, tråkigt om han fått mycoplasma......då är det antibiotika som gäller.



Ha en skön födelsedag i morgon !

Vi hör av oss när vi kommer hem från Sri Lanka.

Kram mamma & pappa

2012-02-19 @ 12:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0