Dag 2

Idag har vi haft temat fötter hela dagen i skolan. På förmiddagen gick vi igenom fotens anatomi och sen på eftermiddagen fick vi lära oss fotmassage. Jag hade lite tur och fick en redan utbildad massageterapeut som övningskompis, så fick en jätteskön massage hehe. Att massera själv tyckte jag var lite småklurigt i början - jag kan verkligen ingenting om massage - men man fick in tekniken rätt snabbt och det var kul :)


Fick vår första läxa idag också: öva fotmassage minst två gånger på någon.
Hej glad pojkvän? Han kommer ha det så jäkla bra under det här året haha.


Nu blir det snart pannkakor till middag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycko dig Mattias. Är avundsjuk.....................Jag ställer upp när jag kommer nästa gång.

/Mamma

2012-01-12 @ 18:45:49
Postat av: Originalet

Svar:

Nej, verkligen inte. Grym!

2012-01-13 @ 19:20:52
URL: http://originalet.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0