I'm back ...

Jag skulle egentligen varit ledig ända från den 20 december - 8 januari enligt schemat, men hittills har jag fått hoppa in och jobba fyra dagar under den här perioden. Nu senast tre dagar i sträck, 11-12 timmar per dag, helt själv i servisen. Rätt tufft kan jag lova... Känns som om jag har varit helt isolerad från omvärlden dessa dagar och min kropp värker överallt, typ. MEN - det kommer kännas jäkligt bra med över 40 extra timmar när lönen kommer! :)

Idag och fram tills på söndag ska jag vara ledig i alla fall och det känns himla skönt, även om jag har en hel del att fixa (det man inte hinner göra när man jobbar dygnet runt måste ju ändå göras någon gång, tyvärr....).

Ser i alla fall fram emot ikväll för då blir det bio med Mattias, hans mamma och några andra släktingar till dem - Tinker, tailor, soldier, spy ska vi se. :)

NU: duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0