Juicecentrifug

Igår var jag och hämtade ut vårt nya tillskott i familjen - en juicecentrifug! Vårt kök är verkligen fyllt av maskiner nu, haha... Men jag har önskat mig en juicecentrifug/press väldigt länge och hittade en på nätet som var rätt billig. Återstår väl att se hur länge den håller, men so far funkar den alldeles prima! Är så facinerad av hur man kan få ut juice av morötter och andra hårda frukter/grönsaker.... Och hur gott är det inte med alldeles färskpressad juice? Lyx!



Dagens första mellanmål, makrillmacka och färskpressad apelsin-äpple-och passionfruktsjuice.


Bion igår btw - Tinker, tailor, soldier, spy - var helt ok. Eller, det var ju en film i värdsklass om man bara ska gå efter hur bra den var gjord och hur bra alla skådespelare var i den (alla filmfanatiker älskar den säkert) - men för mig som är lite dum och måste koncentrera mig till 110% för att förstå något av såna typer av krigsfilmer/maffiafilmer, blev den tyvärr mer jobbig än underhållande. Men är glad att ha sett den i alla fall:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0