Söndag

Hade en riktig skitdag på jobbet igår. Kände på mig redan när jag kom dit att det inte skulle bli någon bra dag, och efter en hektisk lunch och middag så slutade kvällen med att en gäst trillade och slog i huvudet och både amulansen och polisen kom dit... Väldigt obehagligt. Jag som har lite blodfobi också satt mest och försökte hålla tårarna borta (och kände mig sämst som inte kunde göra något) och när chefen kom dit så sa han bara "ring din pojkvän och åk hem", typ. Tur att Mattias råkade vara i Vaxhom hos en kompis just då och kunde skjutsa hem mig!

Idag är en ny dag i alla fall, en strålande fin vinterdag till och med. Vi vaknade ganska tidigt och åkte en sväng till Täby C på förmiddagen och nu ska jag strax slänga in en tvätt, städa köket och fixa lunch, sen blir det lite hemmaspa medan Mattias är och spelar badminton tänkte jag :)



Lördagsfrukosten. Älskar vår juicepress
och mjölkskummaren vi fick av brorsan i julklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0