Sovmorgon på en tisdag!

Idag börjar jag skolan kl 13.00, lyxigt! Är ju inte så himla bortskämd med sovmornar längre direkt. :)

Har precis smällt i mig lite frukost bestående av en god smoothie, en latte och en bit rulltårta som Mattias hade "snott" med sig från jobbet till mig, sötisen :) Nu ska jag snart göra mig iordning och sen ta en sväng förbi posten innan det bär av in till stan och skolan där vi har ansiktsbehandling på schemat idag.

Om någon vill komma förbi skolan i Stockholm (Södermalm) någon dag och få gratis vaxning, eller frans-och brynfärg/manikyr/pedikyr för halva priset så hör av er till mig! Behöver alltid personer att träna på :) Skolan är öppen till 18.00 måndag-torsdag och till kl 15.00 på fredagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0